Niepewność bywa czasem gorsza niż brak uzbrojonej straży.
O r i e n t a c j a o g ó l n a w m i e j s c u p r a c y h a l a p r o d u k c y j n a , w a r s z t a t . D o t y c z y o n a t a k i c h e l e m e n t ó w , j a k w i e l k o [ p o m i e s z c z e n i a o r a z r o z l o k o w a n i e w n i m p r z e d m i o t ó w i u r z d z e D. b . O r i e n t a c j a n a s t a n o w i s k u p r a c y , k t ó r a o b e j m u j e o r i e n t a c j c o d o : 1 . W i e l k o [c i s t a n o w i s k a . 2 . P o Bo |e n i a m a t e r i a Bu i n a r z d z i . 3 . W i e l k o [c i , k s z t a Bt u , b a r w y m a t e r i a Bu i n a r z d z i . 4 . Z m i a n z a c h o d z c y c h n a s t a n o w i s k u p o d c z a s p r a c y ( z m i a n a p o Bo |e n i a p o s z c z e g ó l n y c h p r z e d m i o t ó w ) . 5 . S y t u a c j i n i e b e z p i e c z n y c h i g r o |c y c h w y p a d k i e m . A O r i e n t a c j i w p r z e b i e g u s a m e g o w y k o n a w s t w a , k t ó r e o b e j m u j e o r i e n t a c j c o d o : 1 . D o b o r u w Ba [c i w e g o m a t e r i a Bu c z y p o s z c z e g ó l n y c h e l e m e n t ó w . 2 . D o b o r u n a r z d z i . 3 . S k u t k ó w d z i a Ba n i a " c z y p o s z c z e g ó l n e c z y n n o [c i p r z e b i e g a j z g o d n i e z n a k r e [l o n y m p l a n e m 7 ( o s i g a j z a m i e r z o n y c e l ) . 4 . K o Dc o w y c h s k u t k ó w c a Be g o p r o c e s u p r o d u k c y j n e g o c z y l i k o n t r o l a w y k o n y w a n e g o z a d a n i a . T e g o r o d z a j u i n f o r m a c j e u z y s k u j e p r a c o w n i k d z i k i s y g n a Bo m , k t ó r e d o c h o d z d o n i e g o p o p r z e z p o s z c z e g ó l n e z m y s By . S y g n a By t e w z a l e |n o [c i o d o r g a n ó w z m y s Bo w y c h m o g b y w z r o k o w e , s Bu c h o w e , d o t y k o w e , k i n e s t e t y c z n e i t p . P r z y p r a c y t y p u p r o d u k c y j n e g o w y s t p u j e p r z e w a g a s y g n a Bó w w z r o k o w y c h ( o p t y c z n y c h ) . W a r t o [ t y c h s y g n a Bó w p o l e g a n a t y m , |e d o s t a r c z a j o n e b a r d z o k o n k r e t n y c h i n f o r m a c j i , a t a k |e n a t y m , |e p o z w a l a j n a r ó w n o c z e s n e u j c i e k i l k u s y g n a Bó w z n a j d u j c y c h s i w p o l u w i d z e n i a . N i e w i d o m i n a s k u t e k b r a k u w z r o k u s p o z b a w i e n i w t r a k c i e w y k o n y w a n i a p r a c y w s z y s t k i c h s y g n a Bó w w z r o k o w y c h , k t ó r e u m o |l i w i a By b y i m p e Bn o r i e n t a c j . I t u l e |y p r z y c z y n a t r u d n o [c i w p r a c y o r a z p r z y c z y n a o g r a n i c z e n i a p r z y d a t n o [c i z a w o d o w e j o s ó b n i e w i d o m y c h . W z w i z k u z t y m w p r o c e s i e ' 1 2 5 o r i e n t a c j i n a s u w a s i k o n i e c z n o [ w y k o r z y s t a n i a m o |l i w o [c i k o m p e n s a c y j n y c h i n n y c h z m y s Bó w o r a z d o s t o s o w a n i a c a Be g o p r o c e s u p r a c y d o m o |l i w o [c i p e r c e p c y j n y c h p r a c o w n i k ó w d o t k n i t y c h [l e p o t . D u |e z n a c z e n i e w t y m p r z y p a d k u m a p r z e k s z t a Bc e n i e s y g n a Bó w n i e z n a c z c y c h n a z n a c z c e . P r z y w y k o n y w a n i u p r a c y p r z e z o s o b y w i d z c e o b o k s y g n a Bó w m a j c y c h z n a c z e n i e , z a w i e r a j c y c h o k r e [l o n e i n f o r m a c j e % d z i a Ba n a n i e c a By s z e r e g s y g n a Bó w n i e m a j c y c h w i k s z e g o z n a c z e n i a d l a p o d j c i a d e c y z j i j a k t e | w y k o n a w s t w a . C h o d z i t u t a j o w y k o r z y s t a n i e z n a c z e n i a s y g n a Bó w d o t y k o w y c h , k i n e s t e t y c z n y c h , s Bu c h o w y c h , w c h o w y c h , a t a k |e i n n y c h , k t ó r e u l u d z i w i d z c y c h r a c z e j s c h o d z n a p l a n d a l s z y , a d l a n i e w i d o m y c h m o g z a w i e r a b a r d z o c e n n e i n f o r m a c j e . D r u g a s p r a w a z w i z a n a z k o m p e n s a c j w o r i e n t a c j i t o z a s t o s o w a n i e s y g n a Bó w s z t u c z n y c h , u m o w n y c h . P r z y z a t r u d n i e n i u n i e w i d o m y c h m o g t o b y u r z d z e n i a , k t ó r e b d d l a n i c h d o s t p n e , a w i c s p e c j a l n e u r z d z e n i a d a j c e s y g n a By a k u s t y c z n e , d o t y k o w e c z y k i n e s t e t y c z n e
-
WÄ…tki
- Niepewność bywa czasem gorsza niż brak uzbrojonej straży.
- Badano rolę werbalizacji w przypadku przyswajania materiału obrazowego oraz rolę obrazu w przypadku przyswajania treści słownych...
- Skutki doraźne to zaburzona lub zerwana interakcja wychowawcza oraz pejoratywna ocena zdarzenia wychowawczego przez wychowanka(zdarzenia, które określany jako błąd), a na...
- Rysunek dziecka (jakikolwiek) zależy niewątpliwie od lego wieku - jest niejako miarą jego psychicznego rozwoju i odzwierciedla jego wizję własnego ciała oraz własnego ',...
- Tryumfu hetmana, który przywiódł swych jeńców: Wasyla, Dymitra oraz Iwana Szujskich, kniazia Wasyla Golicyna, patriarchę Filareta Romanowa i przekazał zdobyte sztandary...
- Dalsze polepszanie tych nowych przyjaznych stosunków, znalazło swój wyraz w niemiecko_radzieckim traktacie o przyjaźni i współpracy oraz granicy pomiędzy ZSRR i...
- Tylko dwie szuflady zamknięte były na klucz: dolna szuflada komody oraz szufladka po prawej stronie biurka...
- Po „Siedmiu kotach" został w redakcji tajemniczy obiekt, który przez wiele lat zagracał nasz ciasny lokal (podobno była to tablica rozdzielcza do teatralnych świateł), oraz...
- Biorąc pod uwagę wiek chronologiczny oraz różne formy oddziaływań rewalidacyjnych wśród diagnoz dla celów pedagogiczno-rewalidacyjnych można wyróżnić: 1...
- Aladyn przynajmniej wykracza nieco poza granice schematu, przedstawiając nam głównego bohatera - mężczyznę, oraz nieco śmielsze charaktery i wizje...
- Kaszlał i kaszlał, i nie mógł przestać...